熊本市国際交流振興事業団
KIFについて 賛助会員事業概要おしらせイベントカレンダーニュースレター多文化共生オフィス
 掲示板 ホーム

[ツリー表示] [新着順
「High-Quality Classes with Female English Teacher!」くらしこの投稿に返信
Maisie 2016年6月14日
Hello everyone! I am a highly qualified, experienced, and enthusiastic female English teacher living in Kumamoto City. I hold qualifications from the UK, a Master of Arts degree in Business English and have more than 11 years' experience teaching students of all levels and ages.
I offer private or small group lessons in Conversational English, General English, Travel English, Business English, TOEIC and EIKEN test. My classes are flexible and specifically designed to reach your goal.
If you have any questions or want to know more, feel free to message me in English or Japanese.
I really look forward to meeting you and teaching you English!

みなさん、こんにちは!私は、熊本市に住んでいる女英語教師です。イギリスの英語教員免許、ビジネス英語の修士号を持ち、小学生から大人まで幅広い年齢の方にあらゆるレベルの英語を11年以上にわたって教えてきました。
英会話、英語一般、旅行英語、ビジネス英語、TOEIC、英検などに向けたレッスンを、個人や少人数グループに教授します。もちろん、私のレッスン内容はみなさんの希望に応じたものにして、みなさんを目標達成に導きます。
もっと知りたいことがありましたら、英語でも日本語でもどちらでも構いませんから、遠慮なくご連絡ください。あなたとレッスンでお会いできるのを楽しみにしています。

▲ページの先頭へ
      ホーム
Copyright(c)Kumamoto International Foundation